Laman ini khusus untuk lelaki SAHAJA. Jika anda wanita, klik di sini untuk laman
khusus buat wanita di
http://www.rahsiacinta.com

Nota : Khusus buat wanita-wanita yang masih tercari-cari rahsia hati lelaki; di mana mahu mencarinya dan bagaimana untuk menawannya. Rahsia di bawah untuk Awak. Baca dengan teliti.

“Rahsia Bagaimana Setiap Wanita Mampu Memiliki

Cinta Lelaki Idaman

Dalam Masa 30 Hari…”

 

          Bersedialah untuk memiliki ilmu mengenai apa yang perlu awak lakukan dan katakan kepada lelaki idaman awak sehingga membuatkan beliau meluahkan rasa cinta beliau pada Awak...

          Inilah masanya Awak miliki cinta dari lelaki idaman, yang selama ini menggetarkan hati awak.

Proses mencari cinta sejati bukanlah sesuatu yang mudah bagi ramai orang. Ianya melibatkan hati dan perasaan dan ramai yang tidak faham akan perasaan ini. Awak mungkin mula menyalahkan takdir dan jodoh namun bukan itu puncanya jika Awak gagal memiliki cinta sejati awak. Masa depan cinta awak tidak akan berubah jika awak tidak melakukan tindakan yang betul. Oleh itu teruskan membaca kerana mungkin ini kali terakhir awak berpeluang membaca surat ini.

Oleh  :   AF Hazwan
Per    :   Membongkar rahsia cinta lelaki dalam masa 30 hari.

 

“ Lin… apa nak jadi dengan engkau ni… ? Bercinta, putus… bercinta, putus… Besok ikut Mak jumpa Mak Limah… mandi bunga… naikkan balik seri tubuh badan tu…”

 

“ Aisyah… umur Aisyah sekarang dah 30 tahun tapi tak kahwin-kahwin lagi. Minggu depan ikut Mak…, Mak nak kenalkan Aisyah dengan anak lelaki kawan-kawan Mak…, Mak tak nak Aisyah macam ni smpai bila-bila…”

 

 

Teman,

 

Mungkin awak pernah mendengar kata-kata di atas atau mungkin awak sendiri pernah mengalaminya. Saya faham dan boleh merasai apa yang tersimpan di dalam hati awak sekarang. Namun mungkin ibu awak sendiri tidak mampu menyelami dan memahami apa yang tersirat di dalam hati awak itu.

 

Yelahkan… ibu mana yang tidak risau melihat anak perempuan mereka yang masih ‘single’ walaupun umur sudah agak lanjut. Jika berumur 20’an sudah tentu awak boleh memberikan berbagai alasan namun jika sudah mencapai 30’an sudah pasti apa pun alasan yang diberi tidak akan diterima.

 

Hanya awak sahaja yang tahu kenapa ini semua terjadi dan alasan sebanr awak diamkan dan simpan di dalam hati. 

Namun awak harus faham bahawa Cinta adalah subjek ‘taboo’. Awak rasa cinta sejati awak akan datang sendiri seperti dalam Cerekarama atau filem Hollywood? Jika inilah kepercayaan awak, maafkan saya.

Awak sedang berada di lebuhraya cinta yang salah. Mustahil awak akan sampai ke destinasi "cinta sejati" seperti yang awak idamkan dengan kepercayaan-kepercayaan salah tersebut.

 

Awak Mungkin Pernah Alami Situasi Ini…

 

Saya mungkin tidak kenal siapa awak ? Apa kisah cinta yang telah awak tempohi? Berapa kali telah awak kecewa atau dikecewakan oleh bekas-bekas kekasih awak? Namun saya mungkin boleh mengagak apa yang mungkin berlaku dalam kisah cinta awak.

Situasi #1

Awak mungkin telah menemui cinta awak dengan Si dia namun setelah beberapa  lama bercinta akhirnya hubungan cinta tersebut putus di tengah jalan. Tidak tahu dimana silapnya sehingga Si dia memutuskan hubungan dengan alasan tiada keserasian. Adakah Si dia telah ada orang lain atau hanya untuk bersuka-suka bercinta awak sendiri tidak tahu.

Situasi #2

Awak sememangnya meminati seseorang di tempat kerja awak. Si dia pada mata pawakngan awak memang seorang yang istimewa serta budiman. Ya, awak ada bercakap dengan si dia namun ianya hanya hal kerja.  Awak berharap Si dia mengajak awak keluar namun apa yang berlaku si dia keluar bersama orang lain. Adakah salah awak sehingga perkara ini terjadi?

Situasi #3

Pernahkah awak alami dimana saat awak berada di sebuah majlis keramaian, pawakngan mata awak terkunci di satu sudut ke arah seseorang. Awak terpesona buat seketika. Hati awak mula melonjak-lonjak mengharap Si dia datang menegur awak.

Namun akhirnya awak sedar bahawa awak tidak mampu untuk melakukan apa-apa. Awak bukan setakat kecewa malah dalam hati awak akan berkata Tak mungkin aku boleh bersama dengan dia…

Sememangnya awak perlukan bantuan jika…

Sentiasa memilih lelaki yang salah

Mungkin awak rasa bahawa setiap kali awak bertemu dengan lelaki, awak rasa inilah jejaka yang awak nanti-nantikan yang bakal memberikan seri dalam hidup awak namun semain masa berlalu awak tersedar bahawa Si dia bukanlah jejaka yang awak impikan itu. Semakin lama rasa sayang antara awak berdua semakin kurang sehingga terjadi perpisahan.


Setiap lelaki yang merapati awak tidak nampak apakah kelebihan yang ada pada awak

Awak mungkin pernah atau telah berjumpa dengan seorang jejaka yang boleh awak katakan sebagai yang terbaik buat awak tetapi nampak gayanya Si dia tidak nampak awak seperti apa yang awak nampak pada beliau. Dengan secara tiba-tiba, tiada tawak… tiada ribut… minat beliau pada awak semakin berkurangan. Awak sendiri tidak faham kenapa Si dia bertindak meninggalkan awak dan pergi kepada wanita lain. Apa lebihnya wanita tersebut sehingga Si dia tidak memilih awak?

Setiap kali keluar ‘dating’ ianya terasa hambar…

Bagaimana awak boleh meneruskan hubungan yang lebih serius dengan Si dia jika setiap kali awak berdua keluar ber ’dating’, ianya terasa hambar.  Awak berasa agak kecewa kerana nampak gayanya awak sudah mula rasa sayang pada Si dia namun disebabkan perkara ini awak mula risau bagaimana untuk meneruskan hubungan yang lebih serius.



Alangkah Indahnya Hidup Ini Jika Si Dia…

 

1)      Merupakan seorang teman awak yang hebat. Beliau memawakng awak sebagai seorang wanita hebat yang sangat-sangat beliau idamkan. Beliau betul-betul rasa bertuah serta bangga kerana awak menjadi teman teman / kekasih beliau.

2)      Seorang yang sangat-sangat memahami diri awak. Setiap perkara yang melibatkan hubungan awak berdua pasti beliau akan berbincang dengan awak tanpa ada perbalahan, pertengkaran dan kekecewaan.

3)      Sering bersama awak dan memastikan beliau akan ada di sisi awak jika awak perlukan beliau dan mengingati diri awak dikala awak tiada di sisinya.

Dengan kata lain awak mampu menawan hati Si dia dan mampu mengharapkan sesuatu dari Si dia terhadap hubungan awak berdua.

Persoalannya sekarang… Mampukah ini menjadi satu realiti ?

 

Siapa Saya?

Awak boleh panggil saya AF Hazwan. Saya pernah bercinta dan kecewa dalam percintaan. Setelah ditinggalkan selama 2 tahun saya mula mendalami dan belajar mengenali erti cinta sejati. Saya mencari-cari rahsia cinta dari bagaimana untuk mendapatkkanya sehingga bagaimana untuk mengekalkannya.

Dalam pencarian saya tersebut dan dari hasil kajian serta pengamatan saya terhadap para lelaki dan wanita, saya kini benar-benar faham apa yang diperlukan oleh seorang lelaki dan seorang wanita dalam rahsia cinta mereka.

 

Saya tahu apakah ciri-ciri lelaki ataupun wanita yang diingini oleh pasangan masing-masing. Dengan kata lain saya tahu bagaimana awak boleh menarik perasaan cinta lelaki idaman terhadap awak dengan mudah.

Hasil daripada pengalaman saya inilah saya nukilkan supaya awak tidak perlu menunggu 2 tahun sebaliknya boleh mendapatkan cinta sejati awak dalam tempoh 30 hari.

 

Bagaimana Saya Boleh Membantu awak?

 

Dalam usaha mencari cinta bukanlah seperti cerita seorang puteri yang menunggu kedatangan puteranya. Mungkin ungkapan perigi cari timba tidak relevan lagi kini. Tidak kiralah lelaki atau perempuan boleh melakukan tindakan pertama dalam mebncari cinta. Awak tidak boleh lagi mengharapkan Si dia melakukan langkah pertama lagi. Dahulu mungkin ya… sekarang tidak…

 

Kini wanita harus juga memikirkan untuk memulakan tindakan kerana jika awak ingin tunggu Si dia maka alamatnya sampai bila-bila pun apa yang awak idamkan tidak akan kesampaian. Paling tidak pun bagaimana tanpa disedari oleh Si dia, awak mampu mempengaruhi emosi Si dia untuk melakukan tindakan seperti apa yang awak mahukan Si dia lakukan terhadap awak dan hubungan awak berdua.

 

Untuk itu awak perlukan ilmu. Awak perlukan tip-tip. Awak perlukan satu panduan bagaimana awak boleh melakukannya dengan mudah dan segera.

 

Untuk itu bagi memudahkan awak memiliki cinta yang awak idamkan, saya telah pakejkan kesemua informasi tersebut di dalam sebuah ebook. Oleh itu saya ingin perkenalkan pada awak…

 

MEMPERKENALKAN…

 

Seni Mencari Cinta

 

 

 

DAPATKAN EBOOK INI SEKARANG! KLIK SINI

 

Awak tahu bahawa awak MAHU mencari cinta yang awak idamkan namun sehingga sekarang awak masih bersendirian. Ini bermaksud awak perlu mengambil tindakan yang benar-benar berkesan dan menghasilkan kejayaan buat awak.

 

Oleh itu apa yang bakal saya berikan adalah satu panduan yang pasti berkesan bagaimana awak mampu memiliki strategi ampuh untuk memiliki cinta yang awak idamkan dan serusnya mampu merubah diri awak menjadi seorang yang lebih baik dari sebelumnya dalam masa yang singkat.

 

Antara perkara-perkara yang bakal awak perolehi dari ebook ini :

 

ü  5 rahsia yang perlu awak ketahui bagaimana awak mampu menarik perhatian Si dia dan membuat Si dia sering terkenang-kenangkan awak setiap masa

 

ü  Apabila awak didatangi oleh Si dia yang jelas mahu memikat awak apa yang perlu awak lakukan adalah ___________. Dengan ini mudah untuk awak mengambil strategi seterusnya terhadap Si dia.

 

ü  Bagaimana menjadikan kelemahan dan kekurangan yang ada pada diri awak untuk dijadikan sebagai satu kelebihan pada mata Si dia.

 

ü  6 cara bagaimana awak boleh lawan rasa takut awak ketika awak ingin mencari cinta. Jika tidak sampai bila-bila awak tidak akan jumpa cinta awak itu.

 

ü  Perkara yang wajib untuk para WANITA ketahui : 7 Perkara Apa Yang Lelaki Mahu Dari Wanita Dalam Hubungan Cinta.

 

ü  Tarikan emosi merupakan perkara yang sangat penting dalam hubungan cinta namun tahukah awak bagaimana untuk melakukannya? Dapatkan rahsia ini.

 

ü  Apakah perkara-perkara yang perlu awak ketahui supaya awak sentiasa menjadi pilihan Si dia.

 

ü  9 perkara yang perlu awak ketahui bila awak keluar ‘dating’ untuk kali pertama dengan Si dia. Kalau tak tahu silap-silap ini merupakan kali terakhir awak keluar ‘dating’ dengannya.

 

ü  Apabila awak keluar ‘dating’, Si dia tidak sabar menunggu ‘dating’ seterusnya. Awas jangan lakukan pada hubungan cinta jarak jauh. Dikhuatiri Si dia terseksa menunggu awak.

 

ü  6 perkara untuk menarik dan terus tawan hati Si dia. Sekali awak mampu melakukannya maka Sia dia akan tetap setia pada awak.

 

ü  Jika Si dia seorang yang sangat pemalu ketahuilah terdapat 5 langkah bagaimana awak mampu membuka hati Si dia untuk melakukan tindakan awal.

 

Ini hanyalah sebahagian dari apa yang bakal awak perolehi dari kandungan ebook ‘Seni Mencari Cinta’. Banyak lagi yang boleh dan perlu awak ketahui bagi membantu awak mencari cinta sejati awak.

 

Adakah Ebook ini sesuai buat awak?

Jika awak sudah bersedia dan mengambil kata putus bahawa awak perlu menentukan sendiri hala tuju kisah cinta awak maka saya juga tidak sabar untuk menghulurkan panduan cinta ini terus ke tangan awak. 

Kandungan yang dihasilkan di dalam ebook ini direka khusus buat awak dan bagaimana awak mampu bertemu dan menarik lelaki idaman awak.

Sesungguhnya ebook ini sememangnya ditujukan buat awak jika awak :

  • Mahukan lelaki idaman awak tahu yang awak adalah wanita idamannya.

  • Mahu belajar teknik-teknik yang spesifik serta strategi yang mampu awak lakukan bagi membuatkan lelaki idaman awak mengatakan bahawa AWAK lah wanita yang beliau cari-cari selama ini

  • Mahu memastikan bahawa Si dia sentiasa ‘enjoy’ bila bersama awak… dengan kata lain Si dia sentiasa ingin bersama awak.

  • Sudah bosan keluar dengan lelaki yang tidak mampu awak harapkan dan sudah bersedia untuk bertemu dengan lelaki yang sesuai untuk dijadikan sebagai calon suami.

  • Mahu hidup dan menghabiskan hayat awak di sisi lelaki idaman awak

Jika awak telah mengambil kata putus tersebut maka saya berbangga dengan awak dan sememangnya saya juga tidak sabar untuk menunjukkan segala rahsia yang perlu awak ketahui bagi menyinari kehidupan seharian awak hingga awak mencecahkan kaki ke jinjang pelamin di sisi lelaki idaman awak seterusnya membina kehidupan bahagia selepas perkahwinan awak.

 

Hazwan…, bagaimana saya boleh memiliki ebook ini?

 Segala informasi yang terdapat di dalam ebook ini mampu menjimatkan masa awak (tak perlulah awak menunggu sehingga 2 tahun untuk memahami rahsia cinta lelaki) dan menjimatkan tenaga (tidak perlu melakukan sesuatu yang tidak pasti keberkesanannya).

Selepas awak memperolehi ilmu yang terkandung di dalam ebook ini dan dengan hanya satu ‘date’ saja lagi awak mampu memiliki cinta sejati yang sekian lama awak tunggu. Adakah awak rasa ianya sesuatu yang berbaloi?

Sekarang cuba awak bayangkan,

Jika saya katakan bahawa ebook ini sebenarnya mampu memberi awak panduan bagaimana awak boleh bertemu dengan lelaki yang awak sentiasa idamkan dan awak mampu buat beliau sentiasa mahu bersama awak dan mahu bersama awak untuk selamanya.

Jika hanya melalui ebook ini sahaja awak boleh mempelajari bagaimana awak boleh memikat jenis lelaki yang awak idamkan dan akhirnya menjalinkan hubungan cinta yang patut awak perolehi.

Pada pendapat awak untuk memiliki itu semua berapakah nilai yang perlu awak tukarkan supaya awak mendapat segala ilmu seperti yang terkandung di dalam ebook tersebut?

Ratus ringgit? Ribu ringgit? Puluhan ribu ringgit? Bagi yang telah berjaya memiliki cinta mereka akan berkata bahawa segala ilmu tersebut tidak ternilai. Untuk pengetahuan awak, ramai diantara kita sanggup membayar ribuan ringgit untuk pergi ke bengkel-bengkel atau seminar-seminar, semata-mata bagi memiliki ilmu yang sama seperti yang terkandung dalam ebook ini.

Saya tidak mahu awak mengeluarkan wang yang terlalu banyak hanya semata-mata mahu memiliki ilmu yang bakal saya bongkarkan. Saya mahu sebarkan ilmu ini ke seberapa ramai wanita yang memerlukannya terutamanya awak sendiri. Oleh kerana itulah awak hanya perlu laburkan sebanyak RM30.00 . Satu nilai yang tidak membebankan awak.

Ilmu yang bakal awak miliki bukanlah calang-calang ilmu kerana ia adalah rangkuman kajian dan pengalaman terus dari saya sendiri serta ianya telah terbukti berkesan.

 

Ketahuilah bahawa ebook ini bakal mengubah hidup awak. Saya juga yakin ianya mampu membantu awak ‘transform’ kan diri awak menjadi seorang wanita yang hebat yang menjadi pilihan ramai lelaki.

Biar saya berterus terang dengan awak. Saya yakin dan saya tahu, mahu atau tidak mahu awak pasti memerlukan ebook saya. Ini kerana tidak ada panduan yang lebih definitif mengenai hati lelaki yang pernah berada di pasaran.

Bezanya, jika awak memilih untuk memiliki ebook ini 3 bulan dari sekarang, pada ketika itu awak telah kehilangan 3 bulan yang sepatutnya awak boleh gunakan untuk uji keberkesanan ebook ini dan menikmati hasilnya.

Dalam tempoh 3 bulan itu juga kemungkinan besar lelaki pujaan awak itu telah menjadi milik wanita lain. Terlalu banyak risiko yang tidak sanggup saya tuliskan di sini jika awak bertangguh. Jadi nasihat saya, dapatkan ebook Seni Cinta ini hari ini dengan jaminan tanpa risiko 365 hari dari saya, dan amalkannya. Tiga bulan dari sekarang, awak pasti tidak akan menyesal. :)

 

Tunggu apa lagi? Lagi cepat awak bertindak, lagi cepat awak memiliki ebook ini lagi cepat awak boleh mencari cinta idaman awak.

 KLIK SINI UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN

 

Jika awak masih teragak-agak akan apa yang terkandung di dalam ebook ini dan bagi menyakinkan awak, awak boleh ‘download’ Versi Percuma  ebook ‘Seni Mencari Cinta ’ sekarang. 

Ianya adalah sebahagian dari kandungan ebook ini untuk awak ‘review’ dan putuskan samada awak memerlukan ebook ini atau tidak selepas awak membaca versi percuma tersebut.

Untuk itu  awak hanya perlu isikan nama dan email awak di bawah:

 

Nama :

Email :

 

 

 

Kenapa awak harus bertindak sekarang ???

Awak tidak boleh menunggu Si dia untuk melakukan tindakan pertama kerana jika awak buat begitu maka sampai bila-bila awak tidak mampu memiliki cinta beliau. Jadi awak harus melakukan tindakan pertama namun tindakan pertama awak tidak dapat dilakukan tanpa awak memiliki terlebih dahulu ebook hebat ini dan pelajari apa yang patut awak lakukan. Awak tidak boleh melakukan kesilapan lagi dan lagi.

Tidak kiralah samada awak mahu memiliki ebook ini ataupun tidak, awak tidak akan rugi apa pun sebenarnay. Kalau awak rasa awak sayangkan wang awak dan hanya berdiam diri tanpa melakukan apa pun tindakan maka awak tidak akan rugi apa-apa cuma kemungkinan besar apa yang awak hadapi sekarang akan terus awak hadapi. Tiada apa perubahan yang bakal berlaku dalam hidup awak terutamanya kisah cinta awak.

Namun jika awak bertindak sekarang dengan memiliki ebook ini sekurang-kurangnya awak tahu apa yang perlu awak lakukan. Mungkin lelaki idaman awak itu tidak jauh dari awak, mungkin beliau hanya duduk di hadapan awak setiap hari, mungkin setiap hari awak hanya memerhatikan beliau dan apa pun kemungkinannya awak tidak harus bermimpi beliau akan datang kepada awak tanpa awak melakukan sesuatu.

Cuba bayangkan selepas awak mempelajari apa yang terkandung di dalam ebook ini dan dengan satu sms sahaja awak mampu membuat lelaki idaman awak  tersebut untuk ajak awak keluar ‘dating’. Tidakkah awak rasa ianya sesuatu yang indah bila lelaki idaman mengajak awak keluar ?

Awak jangan bimbang kerana tiada siapa pun yang tahu awak bakal memiliki ebook ini. Tiada siapa pun yang tahu bahawa segala senjata yang bakal awak gunakan semuanya dari ebook ini. Yang penting adalah bagaimana awak boleh mencapai apa yang awak idamkan dalam masa yang singkat kerana masa tidak menunggu awak.

Ya masa tidak menunggu awak oleh itu jika awak lambat atau betangguh untuk bertindak memiliki ebook ini akan menyebabkan kesan yang lebih lama lagi. Kesannya adalah awak lambat untuk memiliki cinta idaman awak atau paling teruk awak kehilangan cinta lelaki idaman awak tepat-tepat di hadapan mata awak dan ini bakal memberi kesan yang lebih teruk pada awak dan saya tidak mahu perkara ini berlaku pada awak.

Pilihan di tangan awak sekarang. Hanya awak sahaja yang boleh mengubah nasib awak terutama kisah cinta awak. Saya hanya boleh mebantu awak dengan memberikan panduan apa yang perlu awak lakukan.  Oleh itu tanpa menangguhkan sedikit masa pun yang ada, awak harus bertindak segera dengan memiliki ebook ini sebelum lelaki idaman awak dipikat dan dimiliki orang lain di hadapan mata awak sendiri. Miliki ebook ini sekarang.

 

Ikhas dari,   

AF Hazwan

(Aktivis Cinta)
Akademi Seni Cinta

 

P/S -  Kini tibalah masanya awak menunjukkan kehebatan awak sebagai seorang wanita. Jika sebelum ini para lelaki hanya memawakng sebelah mata pada awak dan selepas membaca ebook ini dan mengikut setiap ilmu yang terkandung di dalamnya, jangan terkejut jika seorang demi seorang lelaki cuba merapati awak. Mereka mula nampak kehebatan awak.

P/P/S - Segala ilmu yang terkandung di dalam ebook ini direka khusus bagi awak jika awak sedang mencari cinta sejati awak dan memiliki lelaki idaman awak dalam jangka masa yang singkat. Tidak kiralah jika awak masih belum berjumpa lelaki idaman awak atau mungkin awak telah bertemu dengannya, ebook ini mampu membantu awak membuatkan lelaki idaman awak itu sering terkenang-kenangkan awak setiap hari. Awak jangan bimbang jika janji ini tidak mampu ditepati kerana awak dilindungi dengan jaminan tanpa risiko pengembalian wang sepenuhnya. Itulah janji saya pada saya. Oleh itu miliki ebook ini sekarang.

TEMPAH | AFFILIATE | HUBUNGI